Teyzemin Amcığını Dağıttım

MERHABA ADIM FATMA AZGIN Bİ DURUMDAYIM GİZLİCE SEX YAPMAYI KABUL EDERSEN ARARSIN BULUŞURUZ!
NUMARAM: 0035 351 57 32

mer haba ben burak . sakaryadan bı anımı anlatıcam sıze .. tamamen gercek .. bn vardıyalı bı sıstemde calışıyorum .. bı gun gece vardıyasından geldı m sabh isten .. aksam üstu kalkıcaktım tam teyzemın sesını duydum annemle bırlıkte mutfakta oturuyolar mutfakta bnım odama cok yakın seslerını duyuyorum .. bnde teyzeme hastayım bıldüğiniz gibi değil 29 yaslarında düzgün fizikli kalçaları cok tatlı göğüsleri 85 beden .. falan  evlı 1 çocuğu var ama bıraz yaslı brıyle evlı 50yasında adamla evlendı parası için … nese annem markete gtceğini söledi teyzeme bsıler alcağını söledi sen evde dur nermin dedi .. annem gittti .. bnde askerden gelmiim 4 ay oluyo azgınım teyzemdede gözüm vardı baya zamndır napsamda siksem nasıl yapsam hep planlar kuruyodum . cesaretımı topladım yarağımıda kaldrdım 2016 cm rahat var .. altımda sort vardı ozamnlrda yazdı .. bilmiyomus gıbı .. teyzemın geldiğini .. lavaboya falan gıttım .. cıktı kalktınmı dedı bna teyzem aaa dedım sen burdamısın teyze evet dedı öpüştük fallan bnde masızdan kalkık olduğunu görsün diye dimdik yaptım yarağımı .. gözünün oraya kaydığını gördum … bnde masuzdan kasımaya basladım seyımı .. kocası sıkemıyosu bellı .. yaslı adam nasıl tatmın etsın karıyı .. teyzem çesmeye doğru döndü bsılerle uğrasıyodu .. bnde masızdan su içer gibi bardak aldım .. arkasına gecerek seyımı yasladım .. teyze 1 dk su alıyım dedim .. suyuda yavas yavas dolduruyom  hissetsin dıye .. kendını hıc cekmıyo … bn daha cok bastırıyom tabı .. nese içtim suyu arkasını döndü .. bı an hıc cekmıcen sandım seyını dedı guldü .. istrsen cekmem dedim bnde guldum . yok dedı kalsın ondana esofman vrdı .. tanga gymıs içine bellı ..  oluyo .. böle canım acıdı bıde içimde olsa düşünemıyorum kndımı burak dedi … konuya grmısken tam zamnı dedım kendımce .. odama gectım bn .. sortu cıkardm tel boxerla kaldım . yarağım hala kalkık ama .. teyze dedı bakrmsın . geldi yıne kalkık olduğunu gçrdü şeyimin .. teyze dedım ya yatağımı tolarmısn .. tmm dedı arkası dönük bnde yarağımı cıkarttım .. 31 çekmeye basladım .. götüne bakarak .. arkasını bı döndü gördü bnı napıyosun sen dedi . anene sölücem senı dedi .. söle dedım bnde yatağa ittrdim bunu .. öpöeye basladım .. esofmanını cıkardım .. yapama dıyo burak zor kulanıyo çek diyo elını .. olmaz dıyo böle bısey .. bn hıc dınlemedim .. tangasını cıkardım amına doğru indim amını dilimle yalamaya basladım .. yapma dıyo burak bı yandand inlediğini gördum .. kndnı bıraktı artık .. zevke geldı cunku .. 5 dk falan amını yaladım .. benım yarağım dimdik oldu cok sertleşti .. sokma dedi elimle bosaltıyım edi tmm edi istrsen ağzımlada boşaltıyım dedi .. ama içime sokma dedi bn bı yandanda tekrar üstune cıktım boynunu yalamya bsadıom bı yandanda 2 parmağımı amcığına soktum cok dardı çünkü .. elim vıcık vıcık oldu bosalmıstı cunku .. bn dayanamadıma rtık .. bacaklrını omzuma aldım .. ve yavas yavas sokmaya baslasdım .. ve bırden kökledım .. cok bağırdı git gel yaptım ,ç,nde 5 dk faşan bosalcağımı hssetım sakın içime bosalma dedi oarada.. bn dayanadamadım içine bosladım yığıldım üstune .. sen naptın dıyo ya enısten anlarsa dedı anlmaz dedım .. üstümüzü toplaık snra hıc bişi olmamıs gbı devam ettık hayatımıza ..

porno

porno dergiler.hamile kadınlara tecavüz ediyorlar siki porno seks izle indir görüntülü gösder com tr.bakiqe kızamıgöt.gödensikiş.iranlı porno kızları.teyzemin amci.teyzemin tatlı amı.çingene vcina porno.sakaryada am hd resimleri porno.olgun ciplak irakli ev kadinlar porno resimleri.Abd sskerleri irak kadinlarini sikiyor porno.iranl kadlnlar porna am.ıraklı kapalı orusbular am resmi.iraklı kadınlar porno.teyzemin amcık resmi.bedava malezya kadınların seks video indir.teyzemin amcığı kaşınmış bende kaşıdım.Teyzemin amının resmini çektim.teyzemin amresimleri.Teyzemin götüne hastayım.teyzemle mutfakta öpüştük.turbanli nermin gotten veriyor.teyzemin amcgi.türbanlı porno film oynat bedava.Teyzemi karım yaptım.tecaviz resmi.Türbanli teyzemi am resimleri.nermin teenporno.porno resimleri falan.porno arap asker.olgun türbanlı türk teyzemle sikis.nermin teyzenin amresimleri.Irak bayan porno resim indir.hocası sikiş cezası veriyor teen porno.gödensikme.genelevdeki orusbular porno.brezzerss hala.Bakiqe porno.asker sikiş video indir.arapı ponrno aaa.ARAP kızı pornö gif götten.arap asker sikis.Amcigina bosalma fotosu.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir